Bara virus

Det är bara en virusinfektion lillan har åkt på. Igen. Läkaren lyssnade och sa att lungorna lät bra och de tog en sänka på henne. Helt normal. Fick en hostmedicin utskriven iallafall. Alicia var lite ledsen efter sticket i fingret så vi gick och hyrde en film. Hon valde Askungen 2. Mysig film, jag somnade dock haha.

Imorgon skall jag jobba igen. Alicia ska till sin pappa. Vi är lediga på fredag så det blir bara en dags jobb. I helgen har vi planerat bio med Tess och Melissa och att de sen skulle följa med hit och sova över men vi får se hur det blir. Jag hoppas att lillan blir frisk tills dess...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad skönt att det lät bra på lungorna.Får hoppas det ger med sig snart. Krama henne från mig.

2012-02-15 @ 14:50:28
Postat av: Tess

Men lilla fisan.. <3

Hoppas hon känner sig bättre till helgen så dem kan få den efterlängtade sleepovern =)

Pussar å kramar till er

2012-02-15 @ 23:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0