Gårdagen

Jag och Tess hade pratat om att ta med flickorna och se på Mästerkatten med flickorna och sen ha en sleepover. Men vi fick ställa in. De var krassliga och Alicia hostar ju fortfarande. Den börjar dock bli bättre nu.
Så jag och Alicia bokade in en dejt med mamma/mormor. Vi träffade henne och åkte till Frölunda Torg och kikade runt lite. Alicia var jätteduktig trots att vi sprang in och ut i butiker i två timmar. Nästan inget gnäll. Sen tog vi en fika.



När vi var nöjda med vår shoppingtur (jag var väldigt nöjd med min nya klänning och mitt gröna skärp) åkte vi hem till oss och jag fick hjälp av mamma med att putsa mina fönster. Hallelujah! Inte en dag för tidigt. De var så jävla sketna så jag såg knappt huset mittemot haha. Men nu är det rena och igår kväll kunde jag till och med kolla ut och se att det regnade. Utan att resa mig ur soffan. Lyx! Tack för hjälpen mamma. ♥ Sen gick vi ut och käkade här i Majorna. Mys.



Ja, ni ser nog vilken ruta som är putsad...

Idag skall jag och lillan åka och hälsa på Ewa och Herkules och bli bjudna på middag. Underbart!
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för en trevlig dag. Jag gjorde ju inte mer än att jag höll i dig är du hängde ut genom fönstret. Men nu ser du bättre ut haha. Kram

2012-02-19 @ 10:08:09
Postat av: Anonym

haha det var hjälp nog mamma!! Tack själv. Kram

2012-02-19 @ 10:33:19
Postat av: Sara

ooooh vilken dunderdag=) låter toppen!

2012-02-19 @ 12:22:16
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0