Helvetes rygg

Jag har ända sen jag bytte avdelning på jobbet kännt hur jag börjar få mer och mer ont i min rygg. Igår hade jag ännu mer ont och idag har ryggen varit åt helvete. Vid 12:30 gav jag upp och gick till syster på jobbet. Kl 13:45 fick jag en tid hos sjukgymnasten jag har varit hos tidigare, Hon masserade på vänster sida av ländryggen och jag är så spänd så det liknar ingenting. Hon satte även någon värmande och smärtstillande tejp som visst skulle hjälpa lite. Hon tyckte att jag skall stanna hemma resten av veckan så så får det bli.
Vi bokade dessutom tid för akupunktur 2 gånger i mars månad. Ger det resultat så fortsätter vi med det.
Funderar på att dra igång rehab. Jag måste byta avdelning. Detta funkar inte....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0