Jag måste

Alltså jag längtar ihjäl mig efter New York. Jag hade ju planer på att sticka till USA i vår i 10 dagar och hälsa på familjen jag jobbade för men jag har lagt ner de planerna. Dels för att min före detta host-mom inte har så mycket till övers för gästvänlighet. Skriver att du har ett rum här det vet du. När jag sedan kontaktar henne med frågor om var de bor nu, om jag kan ta mig till Philly och NY lätt med buss eller tåg, om hon kan vara ledig något, då får jag inte ens ett svar. Den bruden alltså...

Men. Nu har jag kommit på det. Jag vill åka en weekend till New York. Bara New York. Typ en torsdag till måndag. Shoppa tills jag stupar. Vem åker med mig. Sara, jag vill att du och jag ska åka. Fattar du vad underbart vi hade haft det!


Kommentarer
Postat av: Sara

ååååh jaaaa! jag vill också! hade verkligen varit underbart, roligt och härligt......får la fixa mig en inkomst nu så jag kan spara pengar=)

2012-02-12 @ 11:16:21
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

=) Do it. Fatta vad ycket bebisgrejer du skulle kunna shoppa. BILLIGT!!!

2012-02-12 @ 15:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0