Läkarbesök

Jag väntar på samtal tillbaka från Vårdcentralen. Lillan hostar utan att överdriva var femte minut och har gjort så hela natten. Vi har nog varit vakna sen 4 tiden nånting. Nu får de ta en ordentlig koll på henne. Stackarn. Febern håller i sig också. 39,9 igår kväll och den var minst lika hög inatt....
Hon är pigg som en lärka efter en dos alvedon kl 6. Jag är ett VRAK minst sagt.

Ganska glad att inte vara på jobbet idag. Idag är dagen så företaget som gjort 25 miljarder i vinst börjar göra sig av med anställda. Sara är en av de som får gå idag och det suger kan jag säga. Visst vi kommer ju alltid hålla kontakten men det suger att inte ha henne där varje dag framöver. Jag kan ju lätt säga att det är det har ju verkligen gjort det lättare att gå till jobbet. En som vet exakt hur man tänker och som delar samma tankar om folk haha. En blick räcker. Därför behöver vi inte snacka skit haha.
Sara, du kommer vara fett saknad. Min plommonsnippa! ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det har inte varit någon rolig dag på jobbet...usch

2012-02-15 @ 16:33:24
Postat av: anna

=(

2012-02-15 @ 18:58:05
Postat av: Sara

bögdag var det och Volvo är ett pissföretag som kan gå 26 miljarder i vinst och sen passa på att bjuda in oss på ett bullshitmöte precis innan vi går! fy faaaan! men jag saknar redan allt folk och mest saknar jag att jobba med dig =( blääääääääääääääääääääääääääääääää

2012-02-16 @ 09:30:14
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0