Uppe med tuppen

Asså, att man vaknar hysteriskt tidigt när man kan sova hur länge man vill måste vara ett tecken på att man börjar bli gammal. Eller? Jag somnade runt 1 tiden igår. Har sovit jätteoroligt men ändå vaknade jag 7:30. Men jag ser det positivt, det blir en lång härlig ledig dag!

Igår kväll var Sara här och vi kollade på Melodifestivalen. Bra låtar som gick vidare fast jag hade ju hellre sett att fantastiska DiLeva hade gått vidare istället för mini Dalle (Ulrik). Har ni sett att han ser ut som en ung Peter Dalle haha. Jag och Sara höll på att skratta ihjäl oss här.
Det var mys med sällskap ♥

Idag ska jag dra och träna. Jag blev så glad när jag ställde mig på vågen igår. Så som jag väger nu har jag inte vägt sen Alicia föddes. Det är inte många kilo kvar nu. Men det är de sista kilona som är sega. Jag har satt som mål att gå ner 0,5 i veckan nu. Minst.

Sen tänkte jag faktiskt ta en promenad till Haga och in till stan också. Har sett en klänning på KappAhl som jag bara måste ha. Har gått och blivit kär i kläder från Twist and Tango och de har en butik i Haga som jag tänka kolla in lite nogrannare idag. Kanske slår min faster en pling och träffar henne över en kopp te om hon är hemma =)
Ikväll kommer lillbajse hem =)


Kommentarer
Postat av: Sara

haha LillDalle! jaa det var supermysigt=9 får vi göra om....

2012-02-12 @ 11:17:19
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja absolut Sara!! Anytime baby

2012-02-12 @ 15:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0