Dagens piffning


 

Vaxduk till köksbordet. Gillar den jättemycket! Två nya ljuslyktor för (håll i er) 5 kr styck! I vardagsrummet blev det en fårskinnsfäll som ska ligga i fåtöljen och se sådär mysig ut. En ny lampskärm också.



Dessa ramarna har jag tagit från mamma och pappa. Gamla tavlor som skulle slängas var det i. Jag framkallade fyra bilder på lillan. Sen har jag märkt att de gamla ramarna inte gick att sätta ihop igen... Så jag fick en briljant idé igår att fasen, man kan ju ha spetsband runt. Resultatet ser ni ovan. Jag tyckte det blev riktigt charmigt faktiskt!



Suddig bild men ni ser idén iaf

 

Nya gardiner åkte upp när julen åkte ut... så ser ni min utsikt från soffan också ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint det blev Du är så duktig på att inreda. Ljus lyktorna gillade jag. Sov gott kram

2012-01-08 @ 21:21:35
Postat av: Ewa

Snyggt! Det ska bli spännande när det blir dags att fixa till det i Haga;)

2012-01-09 @ 19:57:11
Postat av: Ewa

Snyggt! Det ska bli spännande när vi ska fixa till det i Haga.

2012-01-09 @ 20:44:39
Postat av: Sara

åååh vad fint o mysigt det har blivit (fast det var fint o mysigt innan med=) haha) o va faaaaan! nåde dig....var INTE borta från jobbet imon jag AVLIDER! puss

2012-01-09 @ 21:47:25
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Tess

Sketa snyggt med tavlorna!! Påhittig du ärrr!! =)

2012-01-10 @ 19:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0