Disney on ice

I söndags var jag, lillan och hennes morbror Johan på Disney on ice i Scandinavium. Alicia fick det i julklapp av Johan och jag var sugen på att gå med också. Har aldrig sett det. Så jag köpte en biljett till mig också.
Det var så fint! Alicia tyckte det var jätteroligt och spännande. Hon tittade med stora ögon och klappade händerna vilt och skrattade. Det var verkligen en perfekt julklapp!



Dvärgarna från Snövit



Skönheten och Odjuret



Musse, Mimmi och Långben var med. De var favoriterna enligt Alicia.



Ariel, Blunder och Sebastian från Den lilla sjöjungrun.

Det blev inga fantastiska kort tyvärr men några stycken som minne iaf. Det var svårt att fota därinne för att få rätt stämning i bilderna. Jag vill gå en fotokurs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0