Flyttdag

Idag har jag hjälpt min faster att flytta. Hon har fått världens finaste lägenhet i Haga. Den är to die for. Hon är så värd den. Flytten gick smidigt. Ikväll har jag bara degat på soffan. Skönt.

Igår var vi ute med jobbet. vi hade lite aktiviteter på jobbet, käk och hela den biten och sen kom det en buss och hämtade oss så åkte vi till biljardpalatset. Några lirade lite biljard. Jag stannade inte så länge. Dels för att jag inte kände för det. Det var skönt att kunna skylla på att jag skulle vara flytthjälp idag haha.



Jag igår. Hade på mig en ny blus från ellos. Undebar grön färg. Jag älskar gröna blusar jag jag kommit på. Jag har fyra stycken i min garderob haha. Denna är verkligen grön. Det var en kille på jobbet som sa att mina blus såg radioaktiv ut. Haha okej...?


Kommentarer
Postat av: Sara

det var också han som sa till oss att samhället måste sett jätte annorlunda ut när vi var ungdomar.....gött ung man kände sig då :P haha

2012-01-29 @ 15:12:23
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahha jävla wilmer

2012-01-29 @ 21:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0