Gott nytt år!

God fortsättning och gott nytt år på er mina vänner!

Har inte skrivit något detta året ju... Nyår var rätt skit faktiskt. En större del av sällskapet var väldigt trevlig en en del av sällskapet kunde inte respektera att det var barn med och tyckte att det var OK att spela TVÄRHÖG musik. Så nyårsafton kunde kvittat känner jag... Men men. Jag, Sara och Tomas åkte hem med barnen vid 00,30 tror jag haha. Åkte hem, la barnen och satte och och spelade monopol. Det var det roligaste under hela kvällen tycker jag haha =)

Vad har vi annars gjort dessa dagarna? Lekt. Jag och lillan var på Tjörn och hälsade på Malin och Victor. Barnen lekte jättemycket och jag och Malin fick tjatat ikapp förlorad tid. Härligt ♥
Igår var jag, Chrille, Alicia, Tommy, Tess, Lucas och Melissa på lek o buslandet. Vi överrraskade flickorna och de hade såå kul! Det var överlyckliga när de såg varann och gav varandra en varm kram. Likadant när vi skijdes åt och skulle hem. Sötongar. De är så fina tillsammans. Leker så fint och är så snälla mot varandra. Där har vi nog en vänskap för alltid tror jag ♥.


  

Flickorna pärlar och har fredagsmys sist Melissa och Tess var här och sov över ♥


Kommentarer
Postat av: Tess

Underbaringar <3 <3 <3

2012-01-08 @ 11:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0