Humor



Jag måste berätta...

Denna reklamaffischen sitter på spårvagnshållplatsen vid Alicias förskola. När vi åkte hem en dag förra veckan och Alicia fick se skylten sa hon:
- Usch, han såg verkligen inte fräsch ut den killen.
Jag skrattade och sa:
- Jaså. Tycker du inte? Men det är en tjej...
- Är det en TJEJ?!? sa hon förvånat.
- Ja, sa jag. Det står Evelina där.
- Det var den fulaste jag har sett, säger hon då.
Nu håller jag på att bryta ihop av skratt men biter mig i läppen och säger:
- Men Alicia. Så säger man inte.
- Men det är ju inte på riktigt, säger hon då. Nu fattar jag att hon inte kopplar att personen på bilden inte finns på riktigt.
- Jo, hon finns på rikigt förklarar jag. Det är någon som har tagit ett foto på henne med en kamera.
- Vadå har hon vart här elle? frågar hon då lite nonchalant.

Asså den ungen. Hon är ju för underbar ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

hahahahaha hon e så jäkla underbar <3

2012-01-19 @ 09:41:16
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha jaaa <3

2012-01-19 @ 18:20:49
Postat av: Tess

Ahahahahaha men jisses VAR får hon allt ifrån!! Härliga unge <3

2012-01-19 @ 21:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0