Ibland har man tur

Alicia gick i gymnastik under förra hösten. Hon har tyckt att det har varit jätterolig men tyvärr är gymnastiken onsdagar 16:45-17:30. Den har med andra ord gett mig ett mindre magsår eftersom nästan varenda onsdag har varit stressig som tusan... Hämta henne på förskolan, hinna upp till gymnastiksalen, få i henne något att äta. Allt inom 45 minuter. Så tyvärr fick jag meddela att hon inte kommer att fortsätta där denna terminen.. kändes skittråkigt eftersom Alicia har tyckt att det har varit så roligt!
MEN
Idag fick jag mail att hon har fått en plats på ett annat gymnastikförbund som har gympa på söndagar kl 17! Perfekt med andra ord. Å vad glad jag blev. Dessutom är det i Haga så då kan man ju gå och ta en mysig fika efter gymnastiken. Fasen vad bra det kommer bli =)

Nu blev jag lättad!

 

Kommentarer
Postat av: Ewa

Vad roligt då blev väl hon glad.

Då kanske man får se er ibland efter gymnastiken:)

2012-01-11 @ 21:15:40
Postat av: Tess

Men SHIT va kul för henne!!! Hon kommer ju älska de än en gång =)

2012-01-12 @ 20:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0