Lista

Snodde denna listan från Sara


1) VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEDAN?

Oj, då var det januari 2002. Jag bodde i USA. Jobbade som au pair och hade the time of my life. Mycket galna fester. Många underbara människor. Massa roliga minnen som jag kommer bära nära mitt hjärta resten av mitt liv. Saknar USA varje dag!

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

För ett år sen var jag hyffsat nyinflyttad i denna lägenheten. Jobbade på Volvo lastvagnar då med.

3) 5 SNACKS DU GILLAR

1. Cashewnötter
2. Jordnötsringar
3. Chilinötter
4. Chips (typ alla sorter haha)
5. Popcorn

4) 5 SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL

Jag gör det enkelt för mig. Typ alla Melissa Horns låtar. Och alla Kapten Röds låtar. Och alla Oskar Linnros låtar. Och typ 786 barnlåtar. Jag är en riktig textnörd. Lyssnar mycket på texter och kollar på nätet =)


5) 5 SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU BLEV MÅNGMILJONÄR

1. Betala de få skulder jag har.
2. Göra iordning min lägenhet precis så som jag vill ha den.
3. Skänka pengar till välgörenhet och familj.
4. En fet slant till pension.
5. Resa med Alicia.

 

6) 5 DÅLIGA VANOR


1. Pillar på mina nagelband.
2. Svag för godis.
3. Kort stubin.
4. Slösa pengar
5. ?

7) 5 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA


1. Promenera
2. Träna
3. Shoppa
4. Bada och sola
5. Vara med Alicia ♥
 

8) 5 SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA

1. Benvärmare
2. Moonboots
3. Snickar/hängslebyxor
4. Såna där tröjor som man hade för typ 15 år sen. Med hål i. Gärne över bröstet. Hur tänkte man där?
5. Snowjoggings
 

9) 5 FAVORITLEKSAKER

Asså jag har typ inga såna grejer. Jag har en dator. That´s it typ.
 

10) 10 PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR LISTAN

Gört om du känner fört


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0