p3 guld

Jag var på P3 guld galan igår med min snälla bror som fixade in oss bakvägen. Det var grymt, och det bästa på hela kvällen var på såklart allas våran kapten som kammade hem båda priserna han var nominerad till. Att ha blivit så stor som han blivit med bara ett litet independent bolag i ryggen är inte illa pinkat! Han förtjänar alla priser han kan få tycker jag!



Här får han pris för årets artist





Nu är vi hemma hos mamma och pappa jag och lillan. Vi har sovit här inatt. Igår kom snön till Göteborg och vi var ute och åkte pulka jag och lillan. Hon hade sååå roligt. När man ser den glädjen i sitt barns ögon kan man ju inte låta bli att tycka om snön. Lite iallafall... Nu kollar hon på snövit med sin mormor och sen skall vi ut i snön.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sara

Kaptenen e så jäkla bäst=)

2012-01-22 @ 20:35:12
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0