Regniga lördag!

Godmorgon!

Här slog jag upp mina blå/grå/gröna strax före nio. Har kollat på TV och slappat nu på morgonen. Fått i mig lite frukost och ÄNTLIGEN fått sålt mitt soffbord som jag köpte på blocket när jag flyttade in här. Hade stora planer på att måla det vitt osv men insåg att det skulle bli ett jädra meck. Jag köpte det för 1000. Har haft det ute för samma summa men inte fått sålt det. Igår la jag ut det för 500 och skrev bättre pris vid snabb affär. Det var precis en dam här och köpte det. Jag gav henne det för 300. Grym förlust men jag blir inte rikare av att det står på vinden och dammar...

Nu skall jag iväg och handla lite. Nästa vecka tar jag upp Viktväktarna igen. Kan ju säga att jag legat liiiite på latsidan nu under jul och nyår. Men nu känner jag mig peppad att börja igen. Jag vill ju ner alla mina kilon innan våren. Och det ska la inte vara några problem.

Kl 14 kommer min lilla godbit hem igen och vid 17 tiden kommer mamma och pappa på middag. Alicia har fått bestämma mat. ♥ Försöker låte henne vara med och bestämma lite såna grejer. Tror det får henne att känna sig stor!

Ha en bra dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Trevligt att bli bjuden på middag ses sen. Kram

2012-01-07 @ 12:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0