Tillbaka till verkligheten

ÅNGEST!
Nu är det slut på ledigheten. Imon börjar jag jobba idag. FUCK säger jag bara. Har riktig jävla avis på det stället. På folket. Alla är så jävla rediga så jag vill spy på dem hela bunten! Jag hoppas på att kunna sova inatt. Det kunde jag inte natten till idag. Jag somnade kl vid midnatt. Vaknade kl 2 och var vaken till 5 ungefär. Kunde.Inte.Somna.om. Hade satt klockan på 7 dessutom eftersom jag tänkte att jag och lillan måste vara trötta ikväll så att vi somnar. Men jag fick flytta fram den en timma. Lillan slog igen sina blå kl 18:45 ikväll. Gottegris.

Idag har vi varit ute på bäckebol och på IKEA en sväng. Har investerat i lite mysprylar till vardagsrummet. Nu måste jag få klart där. Jag har sett en underbar skänk/skåp i en second hand butik här i Majorna. Han vill ha 2600 för den. men jag vet att den har stått ett tag så jag tänkte gå dit imon och fråga om jag kan få den billigare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0