Träningssugen

Å jag är så sugen på att börja träna igen. Just nu kan jag inte göra ett skit. Som grädde på moset är jag förstoppad som aldrig förr. Det är de här hemska citodon tabletterna som gör det. Har har inte kunnat lägga en ordentlig baj på en vecka. Det finns inte en människa som mår bra av det haha. Tror ni jag känner mig som en redig tjocksmock eller.

Nu tycker jag att detta får ge med sig. Har fortfarande rejält ont på vänster sida...
Idag skall jag ta mig ut till backaplan och köpa stödhjul, en liten cykelkorg och ett lås till en cykel jag köpte till lillan igår. Hon skall få den imorgon eftersom den inte är helt komplett utan alla tillbehör. Ser verkligen fram emot hennes reaktion. Tror att hon kommer älska den. Den är rosa. Såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0