Jag lever!

Oj vad tyst det har varit här inne i nästan fem månader. Jag lever i alla fall och ska absolut försöka bli bättre på att skriva.
Skall snart iväg till öron-näsa-hals läkaren i Frölunda för att diskutera en ev operation av halsmandlarna. Jag vill ha bort dom. Tre halsflusser mellan april till juli kan ta kål på vem som helst. Nu har jag varit frisk ett tag. Peppar peppar och hoppas på att vara det ett tag framöver också.. Den 27e september åker jag och lilan till Hammamet i Tunisien en vecka! Jag bokade och betalade häromdagen och jag är så glad att äntligen kunna resa med henne. Själv. Bara hon och jag. Massa bad och sol och göra sån som hon vill göra. All fokus på henne och inget annat. Gud vad jag längtar. Hon frågade mig:

- Mamma är det imorgon på natten vi skall åka till det där landet där man kan bada och sola. ♥ Pussgurkan. Hon längtar nog hon med.
 



Här kommer vi få det gött!
(Bilder från ving.se)

Dags att piffa sig!
Skriver snart igen. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Sara

wohoooo she´s alive =)
faaan va gött ni ska ha det i Tunisien, se till att ta mycket bilder! <3

2012-09-17 @ 10:45:24
URL: http://sajo.blogg.se
Postat av: Tess

Har allt kikat in emellanåt å kollat om du skrivit nåt men här har varit tyst läääänge :-)
Är sååå avis att ni ska iväg nu snart, men fan va ni förtjänar det!!! Ni kommer att få de underbart och bara kunna götta er och chilla :-)

Pöss

2012-09-23 @ 19:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0